کتاب داستان زبان انگلیسی شرلوک هولمز: کارآگاه در حال مرگ Sherlock Holmes The Dying Detective

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی شرلوک هولمز: کارآگاه در حال مرگ Sherlock Holmes The Dying Detective

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک کتاب داستان دیگر را به شما تقدیم میکنیم تا با استفاده از آن بتوانید مهارت های مختلف خود در زبان انگلیسی را تقویت کنید. کتاب داستان زبان انگلیسی Sherlock Holmes The Dying Detective در رابطه با کارآگاه مشهور یعنی شرلوک هلمز می باشد که حال در حال مرگ است البته شرلوک هلمز به منظور حل کردن یک پرونده جنایی خود را به بدحالی زده است و حال می‌خواهد بتواند با استفاده از این روش پرده از راز یک جنایت مخوف بردارد. استفاده کردن از کتاب های داستان کمک می کند تا شما بتوانید با غرق شدن در یک داستان جذاب مهارت های مختلف خود در زبان انگلیسی را به صورت کاملاً طبیعی تقویت کنید. استفاده کردن از فایل های صوتی کتاب داستان ها نیز باعث می شوند تا شما بتوانید تلفظ صحیح کلمات مربوطه را به بهترین شکل ممکن آموزش ببینید. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب داستان زبان انگلیسی Sherlock Holmes The Dying Detective را که از انتشارات Dominoes می باشد و در سطح Quick Starter قرار دارد دانلود کنید و با استفاده از آن مهارت های مختلف خود را تقویت نمایید. امیدواریم که این کتاب داستان نیز مورد توجه علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از این روش قرار بگیرد.

Sherlock Holmes The Dying Detective: Dominoes Quick Starter

‘Come quickly, Dr Watson’, says Mrs Hudson. ‘Sherlock Holmes is dying!’ Sherlock Holmes was trying to solve a murder. But now he has a terrible illness, and he is not his normal self. Can his friend Watson help him? Can the strange Mr Culverton Smith help him? Or will Sherlock Holmes die?

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی شرلوک هولمز: کارآگاه در حال مرگ Sherlock Holmes The Dying Detective”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید