کتاب داستان زبان انگلیسی ظرف آشپزی جادویی The Magic Cooking Pot

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی ظرف آشپزی جادویی The Magic Cooking Pot

استفاده کردن از کتاب داستان های زبان انگلیسی به عنوان یک مکمل آموزشی می‌تواند روند یادگیری زبان آموزان را سرعت بخشیده و آن را بیش از پیش جذاب کند. در وبسایت کاردوآنلاین همواره تلاش کرده ایم که با استفاده از کتاب های داستان سطح بندی شده زبان آموزان را در روند یادگیری یاری کنیم. استفاده کردن از کتاب‌های داستان کمک می‌کنند تا زبان آموزان بتوانند با گستره وسیعی از واژگان زبان انگلیسی در جملات آشنا بشوند و علاوه بر این، قواعد دستوری زبان را نیز به صورت کاربردی مرور کنند. استفاده کردن از تصاویر جذاب و البته فایل های صوتی کمک می کنند تا زبان آموزان بتوانند بیشتر راغب به مطالعه کردن بشوند و همچنین تلفظ صحیح کلمات را نیز آموزش ببینند. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب داستان زبان انگلیسی The Magic Cooking Pot را که از انتشارات Classic Tales و در سطح اول قرار دارد به تمامی علاقه مندان تقدیم می کنیم. امیدواریم که این کتاب داستان نیز مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

The Magic Cooking Pot Level 1 Classic Tales 2nd Edition

Children love stories. Bring the magic of good storytelling into your classroom with Classic Tales, and they’ll love their English lessons too. Enjoy the tale of the hungry little girl, her mother, and the magic cooking pot.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی ظرف آشپزی جادویی The Magic Cooking Pot”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید