کتاب داستان زبان انگلیسی نمایش حیوان خانگی The Pet Show

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی نمایش حیوان خانگی The Pet Show

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین نیز یک کتاب داستان زبان انگلیسی دیگر را در اختیار تمامی علاقه مندان قرار می‌دهیم. همانطور که احتمالاً می‌دانید استفاده کردن از کتاب های داستان یک روش کاملا کاربردی و علمی برای تقویت مهارتهای مختلف زبان انگلیسی شما به حساب می‌آیند. با استفاده از کتاب‌های داستان ضمن غرق شدن در یک داستان جذاب می توانید با گستره وسیعی از ساختارهای گرامری مختلف در جملات کاربردی روبه‌رو بشوید و همچنین کلمات مورد نیاز خود را نیز به صورت کاملا ناخودآگاه فرا بگیرید. استفاده کردن از کتابهای داستان و البته فایل های صوتی آنها کمک می کند تا شما بتوانید تلفظ صحیح واژگان را در زبان انگلیسی آموزش ببینید. پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را نیز به معرفی یک کتاب زبان انگلیسی دیگر به نام The Pet Show اختصاص داده ایم که از انتشارات Lets Go Readers می باشد. امیدواریم که این کتاب داستان نیز به عنوان یک مکمل آموزشی بتواند روند رشد شما در یادگیری زبان انگلیسی را سرعت ببخشد.

The Pet Show: Let’s Go 4 Reader

A new series of colourful readers which uses a wide variety of story types and visual styles to build students’ interest in reading. Topics and vocabulary are directly linked to the syllabus of Let’s Go Third Edition, providing a fun reading opportunity for each unit of the course.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید