کتاب داستان زبان انگلیسی کفاش و الف ها The Shoemaker and the Elves

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی کفاش و الف ها The Shoemaker and the Elves

استفاده کردن از کتاب های داستان زبان انگلیسی یک روش کاملا کاربردی برای تقویت دانش شما در زبان انگلیسی به حساب می‌آیند. تکرار کلمات در جملات با معنا و همچنین روبرو شدن با ساختارهای مختلف گرامری کمک می کند تا شما بتوانید بدون متوجه شدن مهارت ریدینگ خود و همچنین دایره واژگان خود را تقویت کنید. استفاده کردن از فایل های صوتی مختلف کمک میکند تا شما بتوانید با تلفظ صحیح واژگان به بهترین شکل ممکن روبرو بشوید. علاوه بر تمامی این موضوعات، کتاب های داستان به دلیل داشتن یک داستان واقعی کمک می‌کنند تا شما رغبت بیشتری به مطالعه کردن پیدا کنید. از همین جهت همواره تلاش کرده ایم که در وبسایت کاردوآنلاین کتاب داستان‌های مختلفی را برای سطوح مختلف در اختیار شما علاقه مندان قرار بدهیم. پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین نیز به معرفی کتاب داستان زبان انگلیسی The Shoemaker and the Elves اختصاص یافته است، که از انتشارات classic tales می باشد و در سطح اول قرار دارد. امیدواریم که این کتاب نیز مورد توجه شما از علاقمندان به زبان انگلیسی قرار بگیرد.

The Shoemaker and the Elves Classic Tales Level 1

Here is the classic tale of elfin magic, loved by generations of children and made new by an artist of international acclaim. Jim Lamarche’s stunning paintings, reminiscent of his earlier work in The Rain babies, are the perfect compliment to this favorite Grimm fairy tale.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی کفاش و الف ها The Shoemaker and the Elves”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید