کتاب داستان زبان انگلیسی حیوانات وحشی شگفت انگیز Wonderful Wild Animals

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی حیوانات وحشی شگفت انگیز Wonderful Wild Animals

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک کتاب داستان جذاب دیگر را به تمامی علاقه مندان به مطالعه کردن کتاب های داستان زبان انگلیسی تقدیم می کنیم. همانطور که می‌دانید در وبسایت کاردوآنلاین همواره تلاش کرده‌ایم که کتاب‌های داستانی را در سطوح مختلف به شما ارائه دهیم تا زبان آموزان مختلف بتوانند از آنها استفاده کنند. مطالعه کردن کتاب های داستان باعث می‌شوند تا زبان آموزان بتوانند مهارت های مختلف خود از جمله مهارت مکالمه و همچنین مهارت ریدینیگ را تقویت کنند. علاوه بر تمامی این موضوعات، با استفاده از فایل های صوتی شما می توانید تلفظ صحیح کلمات زبان انگلیسی را فرا بگیرید. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب داستان زبان انگلیسی Wonderful Wild Animals که از انتشارات Dolphin Readers و در سطح سوم می باشد را دریافت خواهید کرد. امیدواریم که این کتاب نیز بتواند ساعتی لذت بخش را برای شما ایجاد کند و در روند پیشرفت شما در زبان انگلیسی نقشی داشته باشد.

Wonderful Wild Animals Dolphin Readers Level 3

Dolphins are interactive graded readers specially designed to make developing language skills fun for younger learners. Full-color illustrations and cross-curricular content stimulate students’ interest and maintain their attention, while carefully graded English introduces them to new language points in an entertaining context. Integrated activities for every page of story text encourage students to practice newly acquired language skills.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی حیوانات وحشی شگفت انگیز Wonderful Wild Animals”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید