کتاب آموزش رایتینگ آزمون زبان انگلیسی سی ای ای Advanced Writing with English in Use CAE

Advanced Writing with English in Use CAE
۰ ریال
1 فروش

کتاب آموزش رایتینگ آزمون زبان انگلیسی سی ای ای Advanced Writing with English in Use CAE

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین یک کتاب دیگر را به نام Advanced Writing with English in Use CAE به شما تقدیم می‌کنیم تا با استفاده از آن بتوانید مهارت های ضروری شرکت و کسب موفقیت در آزمون CAE را فرابگیرید. همانطور که می دانید آزمون بین المللی زبان انگلیسی CAE جزو آزمون‌های سطح پیشرفته زبان انگلیسی می باشد. در این آزمون مهارت نوشتار و رایتینگ شما به بهترین شکل ممکن مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. با استفاده از این کتاب بی نظیر شما می توانید موضوعات مختلف و ضروری شرکت در آزمون CAE را فرا بگیرید و حداکثر نمره را در بخش رایتینگ کسب کنید. قواعد دستوری مختلفی که به آنها نیاز دارید در کتاب Advanced Writing with English in Use CAE به شما آموزش داده خواهند شد. تکنیک ها و ترفندهای شرکت در بخش رایتینگ آزمون CAE نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. امیدواریم این کتاب بی نظیر مورد توجه تمامی علاقه مند مندان به یادگیری زبان انگلیسی و به طور ویژه متقاضیان شرکت در آزمون زبان انگلیسی CAE قرار بگیرد.

Advanced Writing with English in Use CAE

The course offers a comprehensive study of writing techniques and full training for the CAE exam. There is an innovative combination of English in Use and Writing work: grammar is studied as a route to better writing, enabling students to greatly improve their writing style. Authentic, humorous material helps to make the course enjoyable and interesting.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی سی ای ای CAE می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش رایتینگ آزمون زبان انگلیسی سی ای ای Advanced Writing with English in Use CAE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید