مجموعه تمرین های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان Activity Book for Children

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه تمرین های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان Activity Book for Children

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه Activity Book for Children به منظور تقویت مهارتهای مختلف زبان انگلیسی از قبیل گرامر و مهارت ریدینگ و رایتینگ برای زبان آموزان خردسال در نظر گرفته ایم. با استفاده از محتوای ارزشمند و جذاب مجموعه آموزشی Activity Book for Children یادگیری زبان انگلیسی برای زبان آموزان خردسال بسیار آسان خواهد بود. علاوه بر این گسترش دایره واژگان و تقویت دانش گرامر زبان آموزان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. مهارت‌های رایتینگ و ریدینگ در مجموعه کتاب‌های Activity Book for Children در راس کار قرار دارند .در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین میتوانید با استفاده از کتاب‌های Activity Book for Children مهارت های مختلف زبان انگلیسی زبان آموزان خردسال خود را تقویت کنید. امیدواریم که مورد توجه تمامی عزیزان و علاقه مندان به زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Activity Book for Children

Keep your kids busy, entertained, and having fun while they learn. Filled with many types of activities it will stimulate the brain, inspire creativity, and develop fine-motor skills.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه تمرین های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان Activity Book for Children”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید