کتاب عبارات فوق العاده برای مکالمات زبان انگلیسی Perfect Phrases for ESL Conversation Skills

۰ ریال
0 فروش

کتاب عبارات فوق العاده برای مکالمات زبان انگلیسی Perfect Phrases for ESL Conversation Skills

اگر به دنبال یک کتاب مناسب و کاربردی برای تقویت مهارت اسپیکینگ زبان انگلیسی خود هستید ما کتاب عبارت های مفید مکالمات انگلیسی Perfect Phrases for ESL Conversation Skills را به شما توصیه می‌کنیم. در این پست از وبسایت کاردوآنلاین این کتاب را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهیم. این کتاب یکی از کتاب های بسیار جذاب برای تقویت مهارت اسپیکینگ و یادگیری عبارت های کاربردی و روزمره در زبان انگلیسی میباشد. امیدواریم که این کتاب نیز بتواند به تمامی کاربران عزیز وب سایت کاردوآنلاین کمک کند تا مهارت اسپیکینگ زبان انگلیسی خود را به سطح بهتری برسانند.

Perfect Phrases for ESL Conversation Skills – 2nd Edition

Use just the right phrases and master the art of conversation like a native speaker of English

How do you share an experience from your home country? What should you say to start a conversation? How do you offer someone your advice? This handy reference will help you navigate social and business situations, with hundreds of ready-to-use English phrases that will help you converse with friends, collaborate with co-workers, and engage those around you. Inside find examples of Perfect Phrases for

  • Introductions – Let me introduce myself.
  • Invitations – How about going to dinner on Friday?
  • Decisions – What are our options?
  • Disbelief – You’re pulling my leg!
  • Gifts – That’s very thoughtful of you.
  • این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش مهارت مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب عبارات فوق العاده برای مکالمات زبان انگلیسی Perfect Phrases for ESL Conversation Skills”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته های محصولات

    افزودن به سبد خرید