مجموعه آموزش زبان انگلیسی هپی مث Happy Math

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی هپی مث Happy Math

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه آموزشی دیگری را برای تقویت مهارت زبان انگلیسی زبان آموزان خردسال در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی سعی می‌کند تا در زمینه تدریس ریاضیات به شکلی سرگرم کننده، مطالبی ارزشمند را در اختیار زبان آموزان خردسال قرار بدهد. مجموعه آموزشی Happy Math از مطالب بسیار جذاب به همراه تصاویر کاملا رنگی استفاده می‌کند و دانش واژگان زبان آموزان را از همین روش تقویت خواهد نمود. با استفاده از این مجموعه شما می توانید اصطلاحات و واژگان زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش بدهید. کلمات و عباراتی که مربوط به اعداد، زمان و پول، اشکال، اندازه گیری و بسیاری موضوع جذاب دیگر هستند در مجموعه Happy Math به زبان آموزان آموزش داده خواهد شد. ضمناً توصیه می‌کنیم از مجموعه های مجموعه آموزش زبان انگلیسی هپی استریت Happy Street ویرایش جدید و مجموعه آموزش زبان انگلیسی هپی هوس Happy House و مجموعه آموزش زبان انگلیسی هپی ارث Happy Earth هم نیز دیدن کنید.

Happy Math

This is a Mathematics book with a difference. There are more stories here than problems! So read the stories, take in the mixture of facts and fiction and enjoy teasing your brain.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی هپی مث Happy Math”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید