مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی What a World

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی What a World

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه آموزش زبان انگلیسی What a World را برای شما در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا موضوعات مختلف تاریخی را این بار با زبان انگلیسی بررسی کنید. مجموعه آموزشی What a World مهارت درک مطلب و ریدینگ شما و البته مهارت رایتینگ شما را نیز تقویت خواهد کرد. آموزش واژگان مختلف زبان انگلیسی با استفاده از مجموعه What a World و داستان‌های جذابی که در آن قرار داده شده اند اتفاق خواهد افتاد. مجموعه آموزشی What a World از سه کتاب مختلف تشکیل شده است که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردد. امیدواریم این محصول نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان قرار بگیرد.

What a World

What a World: Amazing Stories from Around the Globe, by Milada Broukal, is a three-book series that explores these and many other fascinating topics from around the world and across history. Each unit opens with a question that is answered in the reading and continues with vocabulary, comprehension, discussion, writing, and spelling and punctuation work.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی What a World”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید