کتاب واژگان ضروری آزمون آیلتس کمبریج Cambridge Vocabulary for IELTS

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

کتاب واژگان ضروری آزمون آیلتس کمبریج Cambridge Vocabulary for IELTS

در پست امروز وب سایت کاردوآنلاین کتاب واژگان ضروری آزمون آیلتس کمبریج Cambridge Vocabulary for IELTS را برای شما در نظر گرفته‌ایم که به منظور آموزش واژگان و لغات ضروری آزمون زبان انگلیسی آیلتس تنظیم شده است. با استفاده از این کتاب زبان آموزان می توانند مهارت های واژگان خود و گسترش آن را در قالب به تمرین های بسیار کاربردی بهبود ببخشند. علاوه بر این این کتاب حاوی نکات بسیار ضروری بر جذاب برای آزمون زبان آیلتس می باشد. با استفاده از نکات و ترفندهایی که در این کتاب فرا می گیرید می توانید شانس خود برای کسب حداکثر نمره در آزمون آیلتس را به مراتب افزایش بدهید. علاوه بر این کتاب از شما دعوت می کنیم که از کتاب گرامر زبان انگلیسی برای آزمون ایلتس کالینز Collins Grammar for IELTS نیز دیدن کنید. علاوه بر کتاب واژگان این مجموعه می توانید از کتاب گرامر آن نیز که در مطلب کتاب گرامر ضروری آزمون آیلتس کمبریج Cambridge Grammar for IELTS برای شما قرار داده شده است استفاده بفرمایید. این کتاب بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی ایلتس IELTS می باشد.

Cambridge Vocabulary for IELTS

Cambridge Vocabulary for IELTS covers the vocabulary needed by students taking the IELTS test. It provides students with practice of test tasks from each paper. It includes useful tips on how to approach IELTS exam tasks and covers especially tricky areas such as the language needed to describe data and processes. It is informed by the Cambridge International Corpus and the Cambridge Learner Corpus to ensure that the vocabulary is presented in genuine contexts and includes real learner errors.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی ایلتس IELTS می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب واژگان ضروری آزمون آیلتس کمبریج Cambridge Vocabulary for IELTS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید