مجموعه آمادگی آزمون زبان انگلیسی آیلتس اکسپرس IELTS Express

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه آمادگی آزمون زبان انگلیسی آیلتس اکسپرس IELTS Express

اگر شما نیز جزو آن دسته از زبان آموزانی هستید که می خواهند در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شرکت کرده و حداکثر نمره را کسب کنند، می توانید در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه IELTS Express را دانلود کنید. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا نمره 5.5 خود را به نمره ۷ در آزمون آیلتس تبدیل کرده و با تمرینات و نکات بسیار ارزشمند اعتماد به نفس کافی برای شرکت در آزمون را کسب کنید. مجموعه IELTS Express به عنوان یک منبع ایده آل و یک دوره فشرده و کوتاه در قالب ۳۰ تا ۴۰ ساعت آموزش، تمامی زیر و بم های آزمون زبان انگلیسی آیلتس را به شما آموزش خواهد داد. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین از تمامی متقاضیان شرکت در آزمون زبان انگلیسی آیلتس دعوت می کنیم که مجموعه IELTS Express را دانلود کرده و از آن استفاده کنند. امیدواریم که با استفاده کردن از این مجموعه آموزشی شانس بهتری در کسب حداکثر موفقیت در آزمون آیلتس را داشته باشید.

IELTS Express

IELTS Express is a two-level preparation course for students at Intermediate (4-5.5) and Upper-intermediate (5.5-7) levels. IELTS-type tasks, with practice activities, provide students with the key skills, language, and confidence needed for exam success. Both books are an ideal choice for short preparation courses of 30-40 hours and can easily be extended for courses up to 90 hours.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی ایلتس IELTS می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آمادگی آزمون زبان انگلیسی آیلتس اکسپرس IELTS Express”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید