کتاب استراتژی های مطالعه برای آزمون آیلتس IELTS Strategies For Study

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

کتاب استراتژی های مطالعه برای آزمون آیلتس IELTS Strategies For Study

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین یک کتاب دیگر را با نام IELTS Strategies For Study به تمامی متقاضیان شرکت در آزمون بین المللی آیلتس تقدیم می‌کنیم. با استفاده از این کتاب شما می توانید شانس خود برای کسب حداکثر نمره را در بخش‌های مختلف آزمون آیلتس تقویت کنید. همانطور که می دانید آزمون زبان انگلیسی آیلتس در دو نسخه جنرال و آکادمیک برگزار می شود و افرادی که قصد مهاجرت شغلی و یا حتی ادامه تحصیل در کشورهای دیگر را دارند می بایست در این آزمون شرکت کرده و سطح توانمندی های زبان انگلیسی خود را ارزیابی کنند. منابع وب سایت کاردوآنلاین که در رابطه با آزمون بین المللی زبان انگلیسی آیلتس منتشر شده اند می توانند برای رسیدن به حداکثر نمره در این راستا به زبان آموزان کمک بسیار زیادی کنند. استفاده از کتاب IELTS Strategies For Study نیازی به کلاس درس ندارد و زبان آموزان می توانند آن را به صورت خودخوان مطالعه کنند. امیدواریم این کتاب نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی و متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس قرار بگیرد.

IELTS Strategies For Study

This book prepares candidates for the English language requirements of study at university or college, as assessed by the International English Language Testing System (IELTS). It provides a step by step guide to reading academic texts, writing essays, listening to lectures and speaking in academic situations.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی ایلتس IELTS می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب استراتژی های مطالعه برای آزمون آیلتس IELTS Strategies For Study”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید