کتاب کسب مهارتهای کلیدی برای آزمون آیلتس

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

کتاب کسب مهارتهای کلیدی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس Insight into IELTS

اگر به دنبال شرکت کردن در آزمون زبان انگلیسی آیلتس هستید، می‌دانید که در وبسایت کاردوآنلاین مطالب بیشماری در این رابطه برای تمامی علاقه مندان قرار گرفته است. در پست امروز نیز یکی دیگر از کتاب هایی که به منظور آموزش و تقویت مهارت های ضروری آزمون بین المللی آیلتس منتشر شده است را به شما تقدیم می کنیم. کتاب Insight into IELTS نه تنها سطح واژگان و گرامر ضروری برای کسب بهترین نمره در آزمون آیلتس را به زبان آموزان، آموزش می دهد، بلکه به عنوان یک مجموعه کامل برای یادگیری مهارت های ضروری و تکنیکهای کسب بالاترین نمره در آزمون آیلتس شناخته می شود. در پست امروز از سایت کاردوآنلاین می توانید به سادگی کتاب Insight into IELTS را به صورت رایگان دانلود کرده، و از محتویات آموزشی ارزشمند آن استفاده کنید. امیدواریم که این کتاب نیز شما را یک قدم به هدفتان در آزمون آیلتس نزدیک‌تر کند و بتواند به شما کمک کند تا حداکثر نمره را در این آزمون کسب کنید.

Insight into IELTS

Insight into IELTS prepares candidates for the International English Language Testing System, known as IELTS. The book is arranged by paper, so that teachers, or students working alone, can choose exactly which part of the exam they want to focus on.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی ایلتس IELTS می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب کسب مهارتهای کلیدی برای آزمون آیلتس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید