کتاب قفل آزمون زبان انگلیسی جی مت را بشکنید Cracking the New GMAT 2013

Cracking the New GMAT 2013
۰ ریال
0 فروش

کتاب قفل آزمون زبان انگلیسی جی مت را بشکنید Cracking the New GMAT 2013

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین برای تمامی علاقه مندان به شرکت در آزمون زبان انگلیسی GMAT کتاب Cracking the New GMAT 2013 را تقدیم می‌کنیم. این کتاب آموزشی به شما کمک می کند تا بتوانید علاوه بر دریافت نکات جذاب برای یادگیری مهارت های شرکت در آزمون GMAT با تمامی وجوه آن نیز آشنا بشوید. احتمالاً می دانید که آزمون GMAT برای پذیرش دوره‌های تحصیلات تکمیلی مدیریت به ویژه در دانشگاه‌های آمریکای شمالی بسیار ضروری است. این آزمون در ایران با آزمون بین‌المللی GMAT تفاوت‌های فراوانی دارد و هدف اصلی از تدوین این کتاب نیز فراهم ساختن مرجع جامع و همه جانبه برای این فرم بومی از آزمون GMAT است. در کشور ما سوالات آزمون GMAT را از آزمون ورودی کارشناسی ارشد، رشته MBA و مدیریت اجرایی دانشگاه های سراسری، آزمون رشته مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد، آزمون پذیرش دانشجویان نوبت دوم در برخی رشته های شاخه مدیریت از جمله MBA و IT به صورت پراکنده گردآوری می‌کند. تمامی این موضوع ها باعث می شود که غالبا آزمون GMAT موجود در کشور ما با آزمون GMAT اصلی کمی متفاوت باشد. اما بدون نگرانی با استفاده از کتاب Cracking the New GMAT 2013 که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین به صورت رایگان به شما تقدیم می گردد، می توانید تمامی این تفاوت‌ها را درک کرده و از آنها استفاده کنید. امیدواریم که مورد توجه تمامی علاقمندان قرار بگیرد. ضمنا، در صورت تمایل می توانید از کتاب قفل آزمون جی آر ای را بشکیند Cracking the New GRE نیز دیدن کنید.

Cracking the New GMAT, 2013 Edition

If you need to know it for the next-generation GMAT, it’s in this book. Cracking the New GMAT, 2013 Edition has been completely revised and updated for the changes coming to the new GMAT in June 2012. It includes: Access to 2 full-length practice tests. Tons of sample problems and drills in the book covering all 4 GMAT sections, plus more extra practice on the companion web site. Step-by-step instruction on the new GMAT question types: table analysis, graphics interpretation, multi-source reasoning, and two-part analysis. Thorough review of all tested topics, including data sufficiency, arithmetic, algebra, geometry, sentence correction, reading comprehension, critical reasoning, and more.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی جی مت GMAT می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب قفل آزمون زبان انگلیسی جی مت را بشکنید Cracking the New GMAT 2013”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید