مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای لجستیک English for Logistics

۰ ریال
2 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای لجستیک English for Logistics

در پست امروز وب سایت کاردوآنلاین مجموعه English for Logistics را به منظور آموزش زبان فنی صنعت لجستیک به شما تقدیم میکنیم. این مجموعه آموزشی می تواند برای تمامی افرادی که در صنعت لجستیک و یا آماد مشغول به کار هستند مورد استفاده قرار بگیرد. آن دسته از افرادی که میخواهند در آینده نیز در این حوزه فعالیت کنند می توانند از مطالب آموزشی مجموعه English for Logistics استفاده کنند. با استفاده از این مجموعه کوتاه و فشرده تمامی مهارت های زبان انگلیسی شما برای استفاده کردن از زبان انگلیسی فنی رشته آماد تقویت خواهد شد. مجموعه آموزشی English for Logistics حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت آموزش را در قالب فایل pdf کتاب ها و فایل های صوتی برای شما ایجاد می کند. این مجموعه آموزشی نیز از انتشارات Express Seriesمی باشد. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین می توانید مجموعه English for Logistics را دانلود کرده و از آن برای یادگیری زبان فنی صنعت لجستیک استفاده کنید. علاوه بر این می توانید از مجموعه آموزش انگلیسی برای صنعت تجارت Flash on English for Commerce نیز استفاده بفرمایید. امیدواریم که این مجموعه آموزشی نیز مورد توجه شما قرار بگیرد.

English for Logistics

English for Logistics is part of the Express Series. It is an ideal course for students in employment, who want to communicate better in English. This short, intensive course can be completed in 25-30 hours, so students make progress quickly. English for Logistics can be used as a stand-alone course, for self-study using the interactive MultiROM, or alongside a coursebook such as International Express.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای لجستیک English for Logistics”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید