مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای رشته هوانوردی English For Aviation

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای رشته هوانوردی English For Aviation

تمامی علاقه مندان به رشته هوانوردی در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین می‌توانند مجموعه English For Aviation را به منظور یادگیری زبان فنی رشته خود مورد استفاده قرار بدهند. این مجموعه آموزشی نیز از سری آموزشهای Express Series می‌باشد. مجموعه English For Aviation می‌تواند به صورت خودآموز و یا در کلاس های درس مورد استفاده قرار بگیرد. این دوره آموزشی به صورت کوتاه و فشرده برای خلبانان، مهندسین مراقبت پرواز و سایر متخصصین صنعت هوانوردی آموزش زبان فنی این حوزه ها را در دستور کار قرار داده است . دوره آموزشی English For Aviation می تواند برای کسب موفقیت در آزمون ICAO ( International Civil Aviation Organization ) نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین از تمامی فعالان این حوزه دعوت می‌کنیم که از مجموعه English For Aviation استفاده کرده و زبان انگلیسی فنی خود را تقویت کنند. ضمنا در صورت تمایل می توانید از مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای خلبانان Airspeak نیز که یک مجموعه آموزشی مشابه می باشد، دیدن بفرمایید.

English For Aviation

English for Aviation is part of the EXPRESS SERIES. It has been designed to help students reach ICAO Operational Level 4. It can be used to supplement a regular coursebook, on its own, as a stand-alone intensive specialist course, or for self-study. English for Aviation will help pilots and air traffic controllers with standard phraseology as well as improve plain English in the skills areas specified by ICAO.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای رشته هوانوردی English For Aviation”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید