مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای رشته منابع انسانی English for Human Resources

۰ ریال
1 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای رشته منابع انسانی English for Human Resources

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه English for Human Resources را به منظور آموزش زبان فنی حوزه منابع انسانی و بخش استخدام شرکت ها در نظر گرفته‌ایم. این مجموعه آموزشی از سری آموزشهای Express Seriesمی باشد و در قالب ۲۵ تا ۳۰ ساعت آموزش فشرده و کاملاً کاربردی این حوزه از مشاغل را در دستور کار قرار داده است. تمامی کارآموزان و یا شاغلین حوزه منابع انسانی و بخش استخدام می توانند به منظور تقویت مهارت های ارتباطی اساسی خود با استفاده از زبان انگلیسی از مجموعه English for Human Resources استفاده کنند. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین این مجموعه بی نظیر به تمامی علاقه مندان تقدیم می گردد. امیدواریم که مورد توجه شما دوستان عزیز قرار بگیرد.

Express Series: English for Human Resources

English for Human Resources is part of the Express Series. It is an ideal course for students in employment, who want to communicate better in English. This short, intensive course can be completed in 25-30 hours, so students make progress quickly. English for Human Resources can be used as a stand-alone course, for self-study using the interactive MultiROM, or alongside a coursebook such as International Express.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای رشته منابع انسانی English for Human Resources”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید