کتاب آموزش زبان انگلیسی فنی برای پرستاران Oxford English for Careers: Nursing

۳۰۰,۰۰۰ ریال
3 فروش

کتاب آموزش زبان انگلیسی فنی برای پرستاران Oxford English for Careers: Nursing1

در پست امروز وب سایت کاردوآنلاین کتاب Oxford English for Careers Nursing1 را برای تمامی زبان آموزانی که در حوزه پرستاری فعالیت می‌کنند و می‌خواهند و مباحث فنی مربوط به این رشته را فرا بگیرند در نظر گرفته ایم. کتاب Oxford English for Careers Nursing1 به شما کمک می کند تا واژگان فنی و کاربردی حوزه پرستاری و مشاغل مرتبط با این رشته را به سادگی فرا بگیرید. زبان آموزان با استفاده از کتاب Oxford English for Careers Nursing1 می توانند تلفظ، لغات تخصصی حوزه پرستاری، مهارت های ارتباطی، انگلیسی ضروری برای تعامل با بیمار و پزشکان در محیط های کاری و بسیاری موارد دیگر در رابطه با بدن انسان، توضیح و تشریح علائم بیماری و همچنین انتقال دستورالعمل‌های پزشکی به بیماران و همکاران را پوشش دهند. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین می توانید کتاب Oxford English for Careers Nursing1 را دانلود کرده و از محتوای ارزشمند آموزشی آن استفاده بفرمایید.

Oxford English for Careers: Nursing 1

Nursing 1 teaches pre-work students to communicate accurately, in English, with patients and colleagues. Nursing is ideal for pre-work students, studying at pre-intermediate to intermediate level, who will need to use English in work situations. It is also suitable for qualified nurses thinking of working in English-speaking countries.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش زبان انگلیسی فنی برای پرستاران Oxford English for Careers: Nursing”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید