کتاب تدریس تلفظ زبان انگلیسی آمریکایی در زبان انگلیسی Oxford Teaching American English Pronunciation


0 فروش

کتاب تدریس تلفظ زبان انگلیسی آمریکایی در زبان انگلیسی Oxford Teaching American English Pronunciation

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه آموزش تدریس تلفظ زبان انگلیسی امریکایی Oxford Teaching American English Pronunciation را برای شما در نظر گرفته ایم که یکی از مجموعه های مناسب برای تمامی مدرسین عزیز است که می خواهند با تکنیکهای صحیح آموزش تلفظ به زبان آموزان آشنا شوند.پیش از این مجموعه های بیشماری در رابطه با آموزش قسمتهای مختلف زبان انگلیسی به زبان‌آموزان بر روی وب سایت کاردوآنلاین قرار گرفته است. تکنیکهای صحیح آموزش گرامر و واژگان پیش از این بر روی وبسایت کاردوآنلاین قرار داده شده است. علاوه بر این در این قسمت می توانید اقدام به دانلود این کتاب به صورت رایگان کنید.

Oxford Teaching American English Pronunciation

Provides a clear, thorough description of the sound system of English Includes practical ideas for overcoming common pronunciation problems Looks at the specific problems that speakers of fifteen different languages have when speaking English Describes a number of classroom techniques to help improve pupils’ pronunciation written by leading classroom practitioners Suitable for both trainee ESL teachers on Master’s TESOL courses and for new and experienced practising teachers.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع تدریس زبان انگلیسی برای مدرسین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب تدریس تلفظ زبان انگلیسی آمریکایی در زبان انگلیسی Oxford Teaching American English Pronunciation”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

اطلاعات بیشتر