مجموعه ویدئوهای آموزش دستخط زبان انگلیسی Cursive

۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئوهای آموزش دستخط زبان انگلیسی Cursive

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه ویدیو هایی را برای آموزش دستخط Cursive زبان انگلیسی به شما تقدیم می کنیم. این مجموعه ویدیویی بی نظیر و با کیفیت شامل ۳۳ فایل ویدیویی می باشد که در کل یک ساعت آموزش مفید را برای شما ایجاد خواهد کرد. با استفاده از این مجموعه ویدیویی شما می توانید تمامی نکات مربوط به دستخط Cursive را در زبان انگلیسی فراگرفته و نحوه نوشتن کلمات به صورت جداگانه و البته ترکیب کردن آنها با یکدیگر را آموزش ببینید. از تمامی علاقمندان به یادگیری این نوع از دستخط در زبان انگلیسی دعوت می‌کنیم که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه ویدیوهای آموزش دستخط Cursive را دانلود کرده و از آن استفاده کنند. امیدواریم که این مجموعه آموزشی نیز مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

What is Cursive Handwriting?

Cursive, also known as longhand, script, handwriting, looped writing, joined-up writing, joint writing, or running writing is any style of penmanship in which the symbols of the language are written in a conjoined and/or flowing manner, generally for the purpose of making writing faster. Formal cursive is generally joined, but casual cursive is a combination of joins and pen lifts. The writing style can be further divided as “looped”, “italic”, or “connected”. The cursive method is used with a number of alphabets due to its improved writing speed and infrequent pen lifting. In some alphabets, many or all letters in a word are connected, sometimes making a word one single complex stroke.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش رایتینگ و نگارش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئوهای آموزش دستخط زبان انگلیسی Cursive”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید