مجموعه ویدئویی شروع به کار با نوشتن مقاله زبان انگلیسی Coursera Getting Started with Essay Writing

۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی شروع به کار با نوشتن مقاله زبان انگلیسی Coursera Getting Started with Essay Writing

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک مجموعه ویدئویی دیگر را با نام Coursera Getting Started with Essay Writing به شما تقدیم می کنیم تا با استفاده از آن بتوانید مهارت نوشتن Essay را کسب کنید. تمامی متقاضیان شرکت در آزمون های بین المللی از قبیل آیلتس و تافل می‌توانند از محتوای آموزشی این مجموعه استفاده کنند. در این مجموعه شما میتوانید با بهترین نکات مربوط به نوشتن یک اثر موفق و مسائلی از قبیل انواع جملات، نقطه‌گذاری، قرار دادن اطلاعات، بیان روابط علت و معلولی، مقایسه و غیهر آشنا بشوید. مجموعه ویدئویی Coursera Getting Started with Essay Writing به شما کمک می کند تا مهارت های خود در رایتینگ زبان انگلیسی را به شکل چشمگیری تقویت کرده و در آزمون هایی که نیاز به نوشتن یک Essay دارند به بهترین شکل ممکن عمل کنید. ضمنا توصیه میکنیم از مجموعه ویدئویی مقدمه ای برای تحقیق برای مقاله نویسی در زبان انگلیسی Coursera Introduction to Research for Essay Writing نیز دیدن کنید. امیدواریم مجموعه ویدیویی Coursera Getting Started with Essay Writing نیز مورد توجه تمامی دوستان عزیز قرار بگیرد.

Coursera Getting Started with Essay Writing

This is the second course in the Academic English: Writing specialization. In the last course, you reviewed sentence types and punctuation. You’ll use that information in this course to make your writing great. In this course, you’ll learn all about academic essay writing and, specifically, how to write three types of essays: compare/contrast, cause/effect, and argument. To pass this course, you need to pass all four quizzes and pass all three writing assignments. When you finish one activity, you can continue to the next one. Enjoy!

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش رایتینگ و نگارش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی شروع به کار با نوشتن مقاله زبان انگلیسی Coursera Getting Started with Essay Writing”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید