مجموعه ویدئویی آموزش نوشتن مقاله زبان انگلیسی Coursera Essay Writing: Expository, Argumentative and Persuasive

۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی آموزش نوشتن مقاله زبان انگلیسی Coursera Essay Writing Expository, Argumentative and Persuasive

مهارت نوشتاری و یا رایتینگ در زبان انگلیسی یکی از مهارت هایی که اغلب، توسط مدرسین مورد کم‌لطفی قرار می‌گیرد. از همین جهت افرادی که می بایست سازمان‌های بین‌المللی از قبیل آیلتس و تافل شرکت کنند نمی‌توانند در این بخش به خوبی ظاهر بشوند. با استفاده از مجموعه ویدیویی Coursera Essay Writing Expository, Argumentative and Persuasive که در این قسمت به شما تقدیم می گردد، می توانید تمامی نکات مربوط به نوشتن یک اس ای ارزشمند در زبان انگلیسی را فرا بگیرید. موضوعاتی که در مجموعه Coursera Essay Writing Expository, Argumentative and Persuasive مورد بررسی قرار می گیرند، برای تمامی افرادی که می خواهند در آزمون بین المللی آیلتس و یا تافل شرکت کنند بسیار مناسب خواهد بود. این مجموعه آموزشی نزدیک به ۲ ساعت محتوای ویدیویی را به شما ارائه می دهد تا با استفاده از آن بتوانید با وجوه مختلف نوشتن یک اس ای مناسب در زبان انگلیسی آشنا بشوید. امیدواریم که این مجموعه نیز مورد توجه تمامی علاقمندان قرار بگیرد.

Essay Writing: Expository, Argumentative and Persuasive

The Most Effective Essay Writing Course for Secondary School Students This is an Essay Writing Course for Secondary School Students for all levels. It addresses the topics of writing” Expository Essays، Argumentative / Persuasive Essays. It is a 1.5 hr course with video lessons that teachers you the skills and techniques for writing compelling essays. Examples, notes and quizzes will be given to aid you on your learning journey to become a better writer. In this course, you will learn about: Different types, Writing Formats and Outlines for Expository and Argumentative/Persuasive essays.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش رایتینگ و نگارش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی آموزش نوشتن مقاله زبان انگلیسی Coursera Essay Writing: Expository, Argumentative and Persuasive”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید