مجموعه آموزش زبان انگلیسی مخصوص رشته مکانیک Career Paths: Mechanics

۱۰۰,۰۰۰ ریال
3 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی مخصوص رشته مکانیک Career Paths: Mechanics

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه آموزشی Career Paths Mechanics را به منظور تقویت زبان انگلیسی تخصصی فعالان حوزه مکانیک در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی یک منبع بسیار مناسب برای تمامی افرادی است که در رشته های مکانیک و مشاغل مربوطه در حال فعالیت هستند و حال می‌خواهند زبان تخصصی مربوط به این رشته را فرا بگیرند. با استفاده از مجموعه آموزشی Career Paths Mechanics نه تنها چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی شما یعنی لیسنینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و رایتینگ با محوریت رشته مکانیک تقویت خواهد شد بلکه بسیاری از موضوعاتی از قبیل ابزارها، سیستم های خودکار، تعمیرات سیستم ها و مواردی از این دست را فرا خواهید گرفت. علاوه بر مجموعه آموزشی Career Paths Mechanics که در این قسمت به شما تقدیم می گردد، توصیه می کنیم از مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای رشته مکانیک English for Mechanical Engineering in Higher Education Studies  نیز دیدن کنید.

Career Paths: Mechanics

Career Paths: Mechanics is a new educational resource for professional mechanics who want to improve their English communication in a work environment. Incorporating career-specific vocabulary and contexts, each unit offers step-by-step instruction that immerses students in the four key language components: reading, listening, speaking and writing. Career Paths: Mechanics addresses topics including hand tools, power tools, auto systems, maintenance and body repair.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی مخصوص رشته مکانیک Career Paths: Mechanics”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید