کتاب آموزش زبان انگلیسی در حوزه های شغلی و حرفه ای Communicating in Business

۰ ریال
0 فروش

کتاب آموزش زبان انگلیسی در حوزه های شغلی و حرفه ای Communicating in Business

امروزه بسیاری از افراد نیاز دارند بتوانند از زبان انگلیسی در حوزه های شغلی استفاده کنند. همانطور که می دانید زبان انگلیسی عمومی که در اجتماع مورد استفاده قرار می‌گیرد با زبان انگلیسی تجاری کمی متفاوت است و افراد می بایست بتوانند به طور ویژه برای آن سرمایه‌گذاری کنند. کتاب Communicating in Business کمک می‌کند تا شما بتوانید به سادگی زبان انگلیسی مخصوص حوزه‌های کاری را آموزش ببینید و از زبان انگلیسی در مباحثی از قبیل تلفن زدن، کنفرانس دادن، شرکت در جلسات و مذاکرات و غیره استفاده کنید. این کتاب می‌تواند یک منبع بسیار ارزشمند برای آن دسته از افرادی باشد که می‌خواهند از زبان انگلیسی در مشاغل مختلف استفاده کنند. استفاده از کتاب Communicating in Business نیاز به شرکت در کلاسهای درس ندارد و زبان آموزان می توانند به صورت خودکار از آن بهره‌مند شوند. امیدواریم کتاب Communicating in Business مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Communicating in Business

Communicating in Business is a short American English course for intermediate level students in or preparing for work who need to improve their communicative ability when socializing, telephoning, presenting, taking part in meetings and negotiating. Students analyze the requirements of the relevant communicative situation and are then given controlled and free stage practice to develop confidence, fluency, range and effectiveness. The second edition includes a Quick Communication Check in each unit and the material has been thoroughly updated with a greater focus on email communication.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش زبان انگلیسی در حوزه های شغلی و حرفه ای Communicating in Business”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید