کتاب روش های اعجاب انگیز افزایش دایره ی واژگان How to Build a Better Vocabulary

۰ ریال
0 فروش

کتاب روش های اعجاب انگیز افزایش دایره ی واژگان How to Build a Better Vocabulary

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک کتاب دیگر را به نام How to Build a Better Vocabulary به شما تقدیم میکنیم تا با استفاده از آن بتوانید دایره واژگان خود در زبان انگلیسی را تقویت کنید. استفاده از کتاب How to Build a Better Vocabulary کمک می‌کند تا شما بهترین روش یادگیری کلمات زبان انگلیسی را به صورت علمی فرا بگیرید. تمامی افرادی که می‌خواهند در آزمون های بین المللی شرکت کنند و نیاز دارند که گستره وسیع از واژگان زبان انگلیسی را به روش اصولی و علمی فرا بگیرند، می‌توانند از کتاب How to Build a Better Vocabulary استفاده کنند. در این کتاب تکنیکها و ترفندهای کاملاً کاربردی به شما آموزش داده می شود تا بتوانید با سرعتی اعجاب انگیز دایره واژگان خود را تقویت کنید. امیدواریم تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی و به طور ویژه افرادی که قصد یادگیری کلمات زبان انگلیسی را دارند بتوانند از محتوای ارزشمند آموزشی کتاب How to Build a Better Vocabulary نهایت استفاده را ببرند.

How to Build a Better Vocabulary

This is the entrancingly entertaining yet amazingly effective guide that shows you how to know the meaning of words that you have never seen or heard before, learn the history of words so that they come alive for you, master an invaluable and permanent technique of word-viewing within 30 days. This is the one book that makes you love to learn.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش واژگان زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب روش های اعجاب انگیز افزایش دایره ی واژگان How to Build a Better Vocabulary”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید