مجموعه یادگیری زبان عامیانه و اصطلاحات رایج زبان انگلیسی BBC The English We Speak

۰ ریال
0 فروش

مجموعه یادگیری زبان عامیانه و اصطلاحات رایج زبان انگلیسی BBC The English We Speak

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین یک مجموعه آموزشی دیگر را برای یادگیری مکالمات روزمره و رایج زبان انگلیسی برای تمامی علاقمندان در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی که BBC The English We Speak نام دارد، سعی می‌کند که شما را، با عبارت‌های مکالمه ای روزمره و زبان عامیانه و اصطلاحات رایج زبان انگلیسی آشنا کند. مجموعه آموزشی BBC The English We Speak کاملاً سرگرم کننده می باشد و به شما مکالمات زبان انگلیسی را به صورت کامل آموزش خواهد داد. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین این مجموعه بی نظیر را دانلود خواهید کرد. هر درس از مجموعه BBC The English We Speak شامل یک فایل صوتی سه دقیقه ای و فایل متن مکالمات و توضیحات بیشتر می باشد. امیدواریم که این مجموعه بی نظیر نیز بتواند مهارت های اسپیکینگ و مکالمه زبان آموزان را تقویت کرده و دانش اصطلاحات و عبارات رایج و عامیانه زبان انگلیسی شما را بهبود ببخشد.

BBC The English We Speak

Make the English you speak sound more natural with The English We Speak from bbclearningenglish.com. We look at a different everyday English phrase or piece of slang every week in this fun three-minute programmer.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع زبان انگلیسی عامیانه و غیررسمی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه یادگیری زبان عامیانه و اصطلاحات رایج زبان انگلیسی BBC The English We Speak”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید