کتاب صحبت کردن به زبان انگلیسی Conversations In English

Conversations In English
۰ ریال
0 فروش

کتاب یادگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی Conversations In English

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی کتاب Conversations In English به منظور تقویت مهارت مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی زبان آموزان عزیز در نظر گرفته ایم. این کتاب آموزشی می‌تواند به سادگی شما را با مهارت های مختلف مکالمه و اسپیکینگ از جمله سلیس و روان صحبت کردن در زبان انگلیسی آشنا کند. مطالب کتاب Conversations In English کاملاً کاربردی می باشد. البته این تمرینات جذاب و سرگرم کننده و البته مکالمات پر محتوای این کتاب می‌توانند به شکلی ساده مهارت اسپیکینگ زبان آموزان را تقویت کنند. فایل های صوتی این کتاب نیز با لهجه بریتانیایی تنظیم گردیده اند و این موضوع خود می‌تواند بر روی تلفظ شما تاثیر مثبتی داشته باشد. در این مطلب از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Conversations In English را به صورت رایگان در کنار فایلهای صوتی آن دانلود کنید. امیدواریم که مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد.

Conversations In English

Conversations In English is a unique guide to communicating in English. It has been specially designed for beginners who want to learn how to communicate successfully and with confidence in everyday situations, at work, or when traveling or studying.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش مهارت مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب صحبت کردن به زبان انگلیسی Conversations In English”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید