مجموعه آموزش زبان انگلیسی مخصوص بانکداری Career Paths: Banking

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی مخصوص بانکداری Career Paths: Banking

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه Career Paths Banking را به تمامی فعالان حوزه بانکداری تقدیم می کنیم. امروزه مشاغل مختلف واژگان و عبارات فنی و تخصصی خود را در زبان انگلیسی دارند و افراد اغلب نیاز دارند که آنها را فرا بگیرند. در رابطه با مشاغل مربوط به بانکداری پیش تر نیز مجموعه هایی بر روی وبسایت کاردوآنلاین قرار گرفته اند که برای مثال می توانید از کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بانکداری English for Banking – Finance 2 دیدن کنید. حوزه های شغلی مرتبط از قبیل امور دارایی نیز واژگان تخصصی خود را دارند که با استفاده از مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی رشته امور مالی و دارایی Career Paths: Finance می توانید آنها را نیز فرا بگیرید. مجموعه Career Paths Banking به شما بسیاری از عبارت ها و واژگان تخصصی مربوط به مشاغل بانکداری را آموزش خواهد داد و از این جهت شما را مسلح به دانش تخصصی زبان انگلیسی در این رابطه خواهد کرد. موضوعاتی از قبیل حسابهای بانکی، بانکداری اینترنتی، انواع بانک ها و قوانین مربوط به آنها در مجموعه Career Paths Banking آموزش داده خواهد شد. امیدواریم که این مجموعه آموزشی نیز مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

Career Paths: Banking

Career Paths English: Banking is a new educational resource for banking professionals who want to improve their English communication in a work environment. Incorporating career-specific vocabulary and contexts, each unit offers step-by-step instruction that immerses students in the four key language components: reading, listening, speaking and writing. Career Paths English: Banking addresses topics including bank accounts, careers, online banking, types of banks and regulation.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی مخصوص بانکداری Career Paths: Banking”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید