مجموعه زبان انگلیسی فنی ویژه معدن داری Career Paths: Natural Resources II – Mining

۰ ریال
0 فروش

مجموعه زبان انگلیسی فنی ویژه معدن داری Career Paths: Natural Resources II – Mining

پست امروز وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی مجموعه Career Paths Natural Resources II – Mining اختصاص داده ایم تا تمامی افرادی که در مشاغل مربوط به معدن داری فعالیت می کنند، بتوانند از زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط بهتر استفاده کنند. در مجموعه Career Paths Natural Resources II – Mining شما با واژه ها و عبارت های تخصصی مربوط به رشته معدن داری آشنا خواهید شد. موضوعاتی از قبیل روش های اکتشاف، تکنیک های استخراج، تاثیر معدن داری بر روی محیط زیست و راهکارهای ایمنی در این حوزه شغلی در زمره مواردی هستند که در این مجموعه آموزش داده شده اند. امیدواریم که تمامی افرادی که در این حوزه شغلی فعالیت می‌کنند نیز بتوانند از مطالب مطرح شده در مجموعه Career Paths Natural Resources II – Mining استفاده کرده و با استفاده از آن مهارت های زبان انگلیسی خود را برای حرفه خود تقویت کنند.

Career Paths: Natural Resources II – Mining

Career Paths: Natural Resources II – Mining is a new educational resource for mining professionals who want to improve their English communication in a work environment. Incorporating career-specific vocabulary and contexts, each unit offers step-by-step instruction that immerses students in the four key language components: reading, listening, speaking and writing. Career Paths: Natural Resources II – Mining addresses topics including types of ore, exploration methods, mining techniques, effects on the environment and industry safety.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه زبان انگلیسی فنی ویژه معدن داری Career Paths: Natural Resources II – Mining”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید