مجموعه یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی در دنیای واقعی

۳۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

مجموعه یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی در دنیای واقعی Can You Believe It

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه Can You Believe It را به منظور آموزش اصطلاحات عامیانه و رایج و غیر رسمی زبان انگلیسی برای شما در نظر گرفته‌ایم. همانطور که میدانید پیشتر نیز مجموعه های آموزشی متعددی برای یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی در دنیای روزمره و واقعی بر روی وبسایت کاردوانلاین منتشر شده اند. با استفاده از مجموعه Can You Believe It می توانید به روز ترین و جذاب ترین اصطلاحاتی که شاید تا حالا نشنیده اید را یاد بگیرید. مجموعه کتاب‌های Can You Believe It می‌توانند به سادگی بر روی مهارت مکالمه و همچنین قدرت تکلم شما تاثیر مثبت بگذارند. یادگیری اصطلاحات روزمره و همچنین افعال چند قسمتی و fixed expression ها در مجموعه کتاب‌های Can You Believe It در دستور کار قرار گرفته اند. در این قسمت از وبسایت کاردوانلاین می توانید مجموعه کتاب‌های Can You Believe It را در سه سطح دانلود کرده و از محتوای ارزشمند آموزشی آنها استفاده کنید. امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرند.

Can You Believe It

Can You Believe It? is a three-level series that teaches high-frequency idioms, two-word verbs, and fixed expressions in the context of remarkable, real-life tales from around the world. The series is designed for adults and young adults, and combines a holistic approach to reading with a thorough treatment of high-frequency idioms, phrasal verbs and fixed expressions.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی در دنیای واقعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید