دوره جامع جملات پرکاربرد انگلیسی در مصاحبه های شغلی

۷۰۰,۰۰۰ ریال
2 فروش

دوره جامع جملات پرکاربرد انگلیسی در مصاحبه های شغلی

دوره پیش رو به آموزش سوالات و پاسخ های معمول در مصاحبه های شغلی زبان انگلیسی می پردازد. امروزه بسیاری از افراد که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند نیاز دارند که در مصاحبه های شغلی که به زبان انگلیسی برگزار می شوند شرکت کنند. اینگونه از مصاحبه‌ها نه تنها نیاز به دانش در زبان انگلیسی دارند، بلکه روش و تکنیک پاسخ دادن به سوالات نیز مهم هستند. با استفاده از محتوای این دوره آموزشی هر دوی این موارد را فرا خواهید گرفت.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره آموزشی را برای تمامی افرادی که قصد دارند از زبان انگلیسی در مصاحبه های شغلی استفاده کنند توصیه می کنیم. در این دوره آموزشی با تکنیکهای پاسخ دادن به سوالات مربوط به مصاحبه‌های شغلی آشنا شده و عبارت ها و کلمات پرکاربرد اینگونه از پرسش و پاسخ ها را فرا خواهید گرفت. ضمناً، زبان آموزان سطح پیشرفته که تمایل به یادگیری این گونه تکنیک ها دارند نیز می توانند جزء مخاطبین این دوره باشند.

محتوای این دوره آموزشی چیست؟

محتوای این دوره آموزشی از فایلهای صوتی و فایل های pdf تشکیل شده است. ضمناً محتوا را به صورت فصل بندی شده قرار داده ایم تا بتوانید به سادگی در هرکدام از فصول به یادگیری مشغول بشوید. برای هر پرسشی که مطرح شده است پاسخ مناسبی ارائه می گردد. متن کامل پرسش ها و پاسخ ها در فایل های pdf وجود دارند. ضمناً، فایلهای صوتی که مربوط به متن مکالمات می باشند نیز برای یادگیری هرچه بهتر تلفظ لحاظ گردیده اند.

در این دوره آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

با استفاده کردن از این دوره آموزشی ضمن تقویت هرچه بیشتر مهارت مکالمه خود در حوزه مکالمات مربوط به مصاحبه های شغلی می توانید دایره واژگان خود را گسترش داده و مهارت شنیداری خود را نیز تقویت کنید. با استفاده کردن از این دوره آموزشی شانس به دست آوردن شغل مورد نظر خود را افزایش خواهید داد چرا که خواهید توانست تکنیک‌های موثر پاسخ دادن به سوالات مصاحبه های شغلی را فرا بگیرید.

این محصول بخشی از آرشیو کامل محصولات آموزشی اختصاصی کاردوآنلاین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره جامع جملات پرکاربرد انگلیسی در مصاحبه های شغلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید