کتاب آموزش کامل و تقویت لهجه زبان انگلیسی آمریکایی Accent Reduction Made Easy

۳۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

کتاب آموزش کامل و تقویت لهجه زبان انگلیسی آمریکایی Accent Reduction Made Easy

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب آموزشی دیگری را به نام Accent Reduction Made Easy به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی تقدیم می‌کنیم. کتاب Accent Reduction Made Easy کمک میکند تا شما بتوانید تلفظ و لهجه خود در زبان انگلیسی را تقویت کنید و شبیه یک انگلیسی زبان صحبت کنید. تمامی علاقمندان به یادگیری لهجه استاندارد زبان انگلیسی امریکایی جز مخاطبین این کتاب آموزشی می باشند. استفاده از کتاب آموزشی Accent Reduction Made Easy نیاز به تدریس در کلاس‌های درس ندارد و زبان آموزان می توانند به صورت خودخوان از آن بهره‌مند شوند. علاوه بر این کتاب بی نظیر توصیه می‌کنیم که از دیگر مطالب مربوط به آموزش لهجه و تلفظ زبان انگلیسی وب سایت کاردوآنلاین نیز دیدن کنید. برای مثال توصیه می‌کنیم که از مجموعه ویدئویی پنجاه قانون لهجه آمریکایی که باید بدانید The American Accent Course: 50 Rules You Must Know استفاده نمایید. امیدواریم کتاب‌ Accent Reduction Made Easy نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی و دوستانی که قصد دارند تلفظ و لهجه بهتری در زبان انگلیسی داشته باشند قرار بگیرد.

Accent Reduction Made Easy

A Booklist Editors’ Choice Selection. Designed for professionals and non-professionals, from teenagers to adults, or anyone who wants to be able to speak Standard American English whether overcoming a regional or foreign accent.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش کامل و تقویت لهجه زبان انگلیسی آمریکایی Accent Reduction Made Easy”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید