دوره جامع مکالمات روزمره و کاربردی زبان انگلیسی

۱,۱۳۰,۰۰۰ ریال
4 فروش

دوره جامع مکالمات روزمره و کاربردی زبان انگلیسی

این دوره آموزشی به منظور یادگیری تعداد بی شماری از مکالمات روزمره و پرتکرار در زبان انگلیسی تنظیم گردیده است. با استفاده از این دوره آموزشی می توانید ضمن یادگیری این مکالمات، از عبارت های آنها در صحبت کردن خودتان استفاده کنید.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره آموزشی برای تمامی زبان آموزانی که به دنبال یک منبع بسیار جامع برای یادگیری مکالمات زبان انگلیسی هستند مناسب می باشد. زبان آموزان سطح میانی یا حتی سطح پیشرفته می‌توانند از محتوای این دوره استفاده کند.

محتوای این دوره آموزشی چیست؟

محتوای این دوره آموزشی از بیش از سیصد فایل pdf و سه هزار و پانصد فایل صوتی تشکیل شده است. ضمناً، مکالمات در سیزده دسته بندی مختلف با موضوعات متنوع تنظیم گردیده اند. لهجه استفاده شده در فایل های صوتی این دوره آموزشی امریکایی می باشد. همه فایلهای صوتی نیز توسط افراد بومی زمان و یا نیتیو ضبط شده اند. هر کدام از دسته های مکالمات شامل بیش از بیست مکالمه مختلف است که هم متن کامل آنها و هم توضیحات بیشتر به زبان انگلیسی ارائه گردیده اند. ضمناً، فایل صوتی تمامی جملات و مکالمات نیز موجود می باشد.

در این دوره آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

این دوره آموزشی کمک می کند تا بتوانید به شدت مهارت مکالمه خود را با استفاده کردن از مکالمات پرتکرار تقویت کنید. هر کدام از این مکالمات در دسته بندی های متنوع قرار گرفته اند تا در صورت نیاز به آنها بتوانید عبارت هایشان را در مکالمات روزمره خود نیز استفاده کنید.

این محصول بخشی از آرشیو کامل محصولات آموزشی اختصاصی کاردوآنلاین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره جامع مکالمات روزمره و کاربردی زبان انگلیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید