مجموعه کتاب داستان های جنایی و رمز آلود زبان انگلیسی A to Z Mysteries

۷۲۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه کتاب داستان های جنایی و رمز آلود زبان انگلیسی A to Z Mysteries

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک مجموعه آموزشی دیگر را برای تمامی علاقمندان به داستان های زبان انگلیسی در نظر گرفته ایم. مجموعه داستان‌های آن  کمک می کند که نه تنها سرگرم بشوید بلکه مهارت خواندن و درک مطلب خود را نیز به طور ویژه تقویت کنید. مجموعه کتاب‌های داستان A to Z Mysteries درباره سه بچه باهوش می باشد که با معماها و جنایت‌هایی برخورد می‌کنند و سعی می‌کنند که به تنهایی آنها را حل کنند. این بچه‌ها که در همسایگی هم زندگی می‌کنند یک زندگی معمولی دارند و تفریحات خاص خودشان را هر روز انجام می‌دهند. نکته قابل توجه در رابطه با این بچه ها این است که عاشق چیزهای معماگونه و اسرارآمیز هستند. مجموعه داستان‌های A to Z Mysteries برای کودکان و نوآموزان در سطح پیش متوسطه مناسب می باشد. با خواندن این داستان ها هم می توانید به سادگی سرگرم شده و هم مهارت های درک مطلب خود را تقویت کنید. مجموعه کتاب‌های A to Z Mysteries شامل ۲۶ داستان به اندازه حروف الفبا در زبان انگلیسی می باشند. در این پست از وب سایت کاردوآنلاین می توانید مجموعه A to Z Mysteries را به سادگی دانلود کرده و از محتوای ارزشمند آموزشی و استفاده کنید.

A to Z Mysteries

After I wrote The Absent Author, I knew I wanted to write more about Dink, Josh, and Ruth Rose. I looked at those two a’s in the title and thought, why not two b’s, then two c’s? So I began working on the Bald Bandit and the Canary Caper. And that’s how A to Z Mysteries were born! This series features three smart kids who solve crimes and mysteries. They live in a small town in Connecticut, called Green Lawn.The kids are Dink Duncan, Josh Pinto, and Ruth Rose Hathaway. They are third graders and live near each other. They have hobbies and pets and parents, but what they love most is a good mystery. Most kids tell me they enjoy reading the 26 books in alphabetical order. But you can skip around without missing anything. Have fun getting to know these three sly sleuths!

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه کتاب داستان های جنایی و رمز آلود زبان انگلیسی A to Z Mysteries”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید