کتاب بهبود درک مطلب با داستان های کوتاه Introductory Steps to Understanding

۰ ریال
2 فروش

کتاب بهبود درک مطلب با داستان های کوتاه Introductory Steps to Understanding

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Introductory Steps to Understanding را به منظور آموزش زبان انگلیسی با استفاده از داستان‌های کوتاه و جذاب به شما علاقه مندان تقدیم می کنیم. این کتاب بی نظیر برای تمامی زبان آموزان سطح ابتدایی در نظر گرفته شده است. کتاب پیش رو به شما کمک می کند تا تقویت مهارت درک مطلب و ریدینگ خود را در دستور کار قرار داده و با استفاده از فایل های صوتی مربوطه مهارت لیسنینگ خود را نیز تقویت کنید. تقریبا تمامی افراد می‌دانند که یکی از بهترین روشهای تقویت گرامر و یادگیری قواعد دستوری زبان انگلیسی و البته گسترش دایره واژگان استفاده کردن از داستان‌های کوتاه و جذاب می باشد. در کتاب Introductory Steps to Understanding دروسی وجود دارند که هر کدام شامل یک داستان بوده و البته در ادامه تمرینات مختلفی برای شما قرار گرفته اند تا بتوانید درک مطلب خود را تست کنید. علاوه بر این کتاب، که برای زبان آموزان سطح مبتدی تنظیم شده است می توانید از دیگر سطوح این کتاب که بر روی وبسایت کاردوآنلاین نیز قرار گرفته اند، استفاده کنید. برای سطوح دیگر می توانید از استفاده کنید. امیدواریم که این کتاب‌ها نیز بتواند مهارت ریدینگ شما عزیزان را تقویت کند. ضمناً توصیه می کنیم که از کتاب داستان های کوتاه برای زبان انگلیسی Elementary Steps To Understanding و کتاب آموزش زبان انگلیسی با داستان های کوتاه Intermediate Steps to Understanding و کتاب یادگیری زبان انگلیسی با داستان های کوتاه Advanced Steps to Understanding نیز دیدن کنید.

Introductory Steps to Understanding

Stories to help students’ reading and listening comprehension. Each book in the series contains 30 carefully graded stories to provide training in reading and listening comprehension. The stories are accompanied by a variety of activities, e.g. true/false questions as well as ‘thinking’ questions that require the student to work more creatively. Each book contains a complete wordlist.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب بهبود درک مطلب با داستان های کوتاه Introductory Steps to Understanding”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید