مجموعه مرحله به مرحله تا آزمون زبان انگلیسی آیلتس Step Up to IELTS

۳۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

مجموعه مرحله به مرحله تا آزمون زبان انگلیسی آیلتس Step Up to IELTS

آزمون زبان انگلیسی آیلتس امروزه به عنوان یکی از معیارهای بین‌المللی سنجش سطح توانمندی افراد در زبان انگلیسی به حساب می آید. مجموعه های بیشماری تا به حال برای وب سایت کاردوآنلاین قرار داده شده اند که می توانند شما را در رسیدن به حداکثر نمره در آزمون زبان انگلیسی آیلتس یاری کنند. با استفاده از مجموعه Step Up to IELTS که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردد، نیز می توانید مهارت های خود از قبیل Reading و Writing و Speaking و Listening را با محوریت آزمون زبان انگلیسی آیلتس تقویت کنید. این مجموعه آموزشی برای تمامی افرادی که می خواهند در آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال شرکت کنند مفید می باشد و میتواند هم به صورت خودخوان مورد استفاده قرار بگیرد و هم در کلاس‌های درس تدریس شود. امیدواریم مجموعه Step Up to IELTS نیز مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

Step Up to IELTS

Step Up to IELTS Self-study Student’s Book by Vanessa Jakeman and Clare McDowell-Step Up to IELTS covers essential exam skills and language for IELTS in approximately sixty hours of teaching time, and familiarises students quickly with the exam. The course covers both the Academic and General Training modules. Shorter, achievable exam-type tasks build students’ exam skills, before students try the more challenging tasks at authentic test level. The test practice sections at the end of each unit together constitute a whole sample IELTS test.Step Up to IELTS Self-study Student’s Book by Vanessa Jakeman and Clare McDowell is a must read book.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی ایلتس IELTS می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه مرحله به مرحله تا آزمون زبان انگلیسی آیلتس Step Up to IELTS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید