مجموعه یادگیری سریع زبان انگلیسی واقعی Elevator

۰ ریال
0 فروش

مجموعه یادگیری سریع زبان انگلیسی واقعی Elevator

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه Elevator را برای یادگیری زبان انگلیسی مختص بزرگسالان در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی با هدف آموزش زبان انگلیسی از سطح ابتدایی تا سطح بالای متوسطه عرضه شده است. مجموعه Elevator با ارائه دروس لذت بخش و با یادگیری سریع مطالب حس پیشرفت واقعی را در زبان آموزان ایجاد خواهد کرد. این دوره آموزشی زبان انگلیسی به صورت قدم به قدم مطالب و آموزش های را برای ارتقاء مهارت های ریدینگ و لیسنینگ در اختیار زبان آموزان قرار خواهد داد. روند آموزش در مجموعه Elevator کاملاً سیستماتیک بوده و مهارت های مختلف زبان انگلیسی از قبیل تلفظ و مهارت‌های ارتباطی در دنیای واقعی در دستور کار قرار گرفته اند. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین می توانید مجموعه کتاب‌های Elevator را دانلود کرده و از محتوای بی نظیر آموزشی آنها استفاده کنید. امیدواریم که مورد توجه تمامی عزیزان و علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Elevator

Elevator is a motivating new four-level general English course that takes adults from an elementary to an upper intermediate level. Combining topic-based content with a straightforward, easy-to-teach methodology, Elevator provides students with enjoyable and fast-paced lessons which offer a real sense of progress. The course provides carefully graded reading and listening sections, systematic help with pronunciation and lots of opportunities for communication practice.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه یادگیری سریع زبان انگلیسی واقعی Elevator”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید