کتاب داستان زبان انگلیسی مردی از جنوب Man From The South

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی مردی از جنوب Man From The South

استفاده کردن از داستان ها برای یادگیری زبان انگلیسی یکی از بهترین روش ها به حساب می آید که با استفاده از آن می توانید مهارت گرامر و دانش خود در رابطه با واژگان زبان انگلیسی را تقویت کنید. کتاب Man From The South که در این قسمت به شما تقدیم می گردد، هم حاوی داستان Man From The South می باشد و هم داستان های دیگری برای شما در آن قرار گرفته است. این کتاب می‌تواند ساعاتی لذت بخش را برای تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی ایجاد کند. امیدواریم که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Man From The South را دانلود کرده و از داستان‌های جذاب آن استفاده کنید.

Man From The South

Roald Dahl is the master of the unexpected. Things are not always what they seem and nobody should be trusted. In this collection of his short stories we learn some strange lessons about the dangerous world we live in. But you will have to wait until the final pages of each story to discover the last, terrible twist!

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی مردی از جنوب Man From The South”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید