دیکشنری زبان انگلیسی برای واژه های علمی و دانشگاهی Learner’s Dictionary of Academic English

۰ ریال
0 فروش

دیکشنری زبان انگلیسی برای واژه های علمی و دانشگاهی Learner’s Dictionary of Academic English

یکی از موضوعات بسیار مهم در یادگیری زبان انگلیسی استفاده از دیکشنری های مناسب می باشد. تا به حال بر روی وبسایت کاردوآنلاین دیکشنری های زیادی منتشر شده‌اند که برای مثال می توانید از دیکشنری رنگی نه هزار واژه ضروری زبان انگلیسی Essential ESL Dictionary: 9,000 Words for Learners of English دیدن کنید. با استفاده از دیکشنری های زبان انگلیسی شما می‌توانید دایره واژگان خود را با سرعت بسیار زیادی تقویت کنید. پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین نیز به معرفی دیکشنری Learner’s Dictionary of Academic English اختصاص یافته است تا با استفاده از آن بتوانید واژگان تخصصی حوزه های دانشگاهی و علمی را فرا بگیرید. این دیکشنری بی نظیر به شما کمک می کند تا گستره‌ی وسیعی از کلماتی که دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در حوزه‌های علمی و تخصصی از آنها استفاده می کنند را درک کرده و در نوشته‌ها و صحبت‌های خود استفاده کنید. امیدواریم این دیکشنری بی نظیر نیز بتواند مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

Learner’s Dictionary of Academic English

The Oxford Learner’s Dictionary of Academic English (OLDAE) is the learner’s dictionary that focuses exclusively on academic English. If you are a non-native English speaker studying an academic subject in English, this dictionary will help you understand academic texts and will help you improve your own academic writing.

این محصول بخشی از آرشیو کامل دیکشنری های نرم افزاری و کتابی زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیکشنری زبان انگلیسی برای واژه های علمی و دانشگاهی Learner’s Dictionary of Academic English”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید