مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی رشته پزشکی Career Paths: Medical

۷۲۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی رشته پزشکی Career Paths: Medical

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه Career Paths Medical را به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان تخصصی رشته پزشکی تقدیم میکنیم. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا بسیاری از واژگان تخصصی مربوط به مشاغل مرتبط با پزشکی را فرا بگیرید. تمامی پزشکان عزیز و همچنین پرستاران و دیگر افرادی که در این حوزه شغلی فعالیت دارند می توانند از مجموعه Career Paths Medical استفاده کنند. موضوعاتی از قبیل مباحث مربوط به بیمارستان، کارمندان، اعضای بدن، مراقبت از بیمار، بیماری های معمول و بسیاری از موضوعات مرتبط در مجموعه Career Paths Medical آموزش داده خواهد شد. در صورت تمایل نیز می توانید از Oxford English for Careers: Medicine 2 و Oxford English for Careers: Medicine 1 دیدن کنید. امیدواریم مجموعه Career Paths Medical نیز مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

Career Paths: Medical

Career Paths English: Medical is a new educational source for medical professionals who want to improve their English communication in a work environment. Incorporating career-specific vocabulary and contexts, each unit offers step-by-step instruction that immerses students in the four key language components: reading, listening, speaking and writing. Career Paths English: Medical addresses topics including hospital employees, parts of the body, patient care, common illnesses and career options.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی رشته پزشکی Career Paths: Medical”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید