مجله تدریس زبان انگلیسی برای مدرسین English Teaching Professional Magazine

English Teaching Professional Magazine
۰ ریال
0 فروش

مجله تدریس زبان انگلیسی برای مدرسین English Teaching Professional Magazine

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه English Teaching Professional Magazine به تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی و تدریس آن تقدیم می گردد. اگر شما نیز جزء مدرسین هستید احتمالاً می‌دانید که می بایست مرتباً دانش و مهارت خود در آموزش را به روز رسانی کرده و از به روزترین تکنیکها و تاکتیکها در آموزش خود استفاده کنید. مجموعه مجلات English Teaching Professional Magazine شامل به روز ترین ایده های بکر از مدرسین سرتاسر جهان می باشند که می تواند به شما کمک کند تا هر چه بهتر روند آموزشی خود را تقویت کنید. با استفاده از مجموعه مجلات English Teaching Professional Magazine شما می توانید بسیاری از موضوعات جذاب مربوط به آموزش زبان انگلیسی را فرا گرفته و در این حوزه تخصصی خود را تقویت کنید. امیدواریم که مجموعه مجلات English Teaching Professional Magazine نیز مورد توجه تمامی مدرسین عزیز قرار بگیرد.

English Teaching Professional Magazine

English Teaching Professional is a renowned international magazine for English teachers. Its issues contain numerous interesting and original teaching ideas. It will aid in teachers’ professional development and achievement of educational goals. The magazine publishes lesson plans, articles on professional development and workshops, as well as contests and book reviews.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع تدریس زبان انگلیسی برای مدرسین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجله تدریس زبان انگلیسی برای مدرسین English Teaching Professional Magazine”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید