مجله آموزش زبان انگلیسی اسپات لایت Spotlight

Scientific American
۰ ریال
1 فروش

مجله آموزش زبان انگلیسی اسپات لایت Spotlight

استفاده کردن از مجلات زبان انگلیسی یکی از روش هایی است که امروزه توسط بسیاری از افراد به منظور تقویت مهارت های زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد. مجله Spotlight که در این قسمت به شما تقدیم می گردد، به شما کمک می کند تا بتوانید دانش خود در رابطه با زبان انگلیسی را با روشی ساده و روان تقویت کنید. مجله Spotlight در رابطه با موضوعات مختلفی از قبیل هنر، غذا، بحث‌های سیاسی، تاریخ، طنز و کارتون موضوعات ارزشمندی را در خود قرار داده است. علاوه بر این تمرینات و فعالیت‌هایی نیز برای تقویت مهارت های مکالمه، افزایش دایره لغات زبان انگلیسی، گرامر و غیر در مجله Spotlight لحاظ گردیده اند. علاوه بر این مجله که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین می توانید آن را دریافت کنید، توصیه می‌کنیم از آرشیو کامل مجله آموزش زبان انگلیسی هات انگلیش Hot English نیز دیدن بفرمایید.

Spotlight

Spotlight is a magazine in German and English. It is published by the Spotlight publishing company. The first issue was made in 1981. It comes out monthly and has themes like politics and traveling in the English language. The articles are in simple English and should help people to understand the language. The magazine is written for Germans. Translations of difficult English words into German are found in the magazine.The eight-page Green Light booklet comes free inside every issue of the magazine. It’s written in easy English to help you refresh the basics of grammar and vocabulary.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع مجلات آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجله آموزش زبان انگلیسی اسپات لایت Spotlight”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید