مجله آموزش زبان انگلیسی و فرهنگ انگلیسی زبانان انگلیش مترز English Matters

English Matters
۰ ریال
1 فروش

مجله آموزش زبان انگلیسی و فرهنگ انگلیسی زبانان انگلیش مترز English Matters

یکی از روش‌هایی که تمامی زبان آموزان برای تقویت مهارت ریدینگ و گسترش دایره واژگان خود از آن استفاده می‌کنند، مطالعه مجلات آموزشی می باشد. تا به حال در وبسایت کاردوآنلاین مجلات مختلف از قبیل آرشیو کامل مجله آموزش زبان انگلیسی هات انگلیش Hot English و آرشیو کامل مجله آموزش زبان انگلیسی خفن Cool English را برای تمامی علاقمندان در نظر گرفته‌ایم. استفاده از مجلات به صورت خودخوان می تواند به شکل کاملاً طبیعی مهارت‌های مختلف شما را تقویت کند. آموزش واژگان موضوع بندی شده، گرامر و دستور زبان انگلیسی، مکالمات روزمره و عامیانه، اصطلاحات غیررسمی و بسیاری موضوعات دیگر در مجله English Matters لحاظ گردیده اند. از تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی دعوت می‌کنیم که در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین آرشیو مجلات English Matters را دانلود کرده و از آن استفاده نمایند.

English Matters

The bimonthly for fans of the language and culture of English-speaking countries (mainly the UK). Highly recommended for learners of the English language. Aimed at every citizen of the world who knows the basics of the language. Includes universal and current topics and translated vocabulary (English-Polish version) + MP3 recordings that help learn correct pronunciation.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع مجلات آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجله آموزش زبان انگلیسی و فرهنگ انگلیسی زبانان انگلیش مترز English Matters”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید