مجموعه آموزش زبان انگلیسی فلای های Fly High

۳۰۰,۰۰۰ ریال
2 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی فلای های Fly High

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه آموزش زبان انگلیسی Fly High را برای تمامی شما دوستان عزیز در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی در چهار سطح تنظیم شده است و به زبان آموزان خردسال کمک می کند تا با استفاده از شخصیت‌های کارتونی و کاریکاتوری زبان انگلیسی را فرا بگیرند. مهارتهای مختلف زبان انگلیسی از قبیل ریدینگ، رایتینگ، لیسنینگ و اسپیکینگ و همچنین تقویت دانش کلمات و دستورات گرامری زبان انگلیسی در مجموعه Fly High در دستور کار قرار گرفته اند. مجموعه Fly High سعی کرده است تا با استفاده کردن از موسیقی، آهنگ، سرگرمی و بازی آموزش جذاب را در زبان انگلیسی برای زبان آموزان رقم بزند. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین این مجموعه آموزشی بی نظیر را به شما تقدیم می گردد و امیدواریم که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

Fly High

Fly High is a motivating four-level course for young learners that integrates reading, grammar, writing, listening, and speaking skills in a fun and engaging way. Language is presented in humorous cartoon stories and follows the adventures of the Fly High characters. CD-ROM with interactive songs and games offers further opportunities for consolidation and revision.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی فلای های Fly High”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید