مجموعه آموزش انگلیسی نیو امریکن استریم لاین New American Streamline

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش انگلیسی نیو امریکن استریم لاین New American Streamline

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی مجموعه آموزش زبان انگلیسی New American Streamline اختصاص داده ایم. این مجموعه آموزشی در 3 سطح تنظیم شده است و به آموزش مکالمات زبان انگلیسی امریکایی می پردازد. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه آموزشی استفاده کردن از تصاویر بسیار جذاب برای به یاد سپردن موضوعات ارائه شده می باشد. علاوه بر مکالمات زبان انگلیسی مجموعه New American Streamline دیگر مهارت های شما از قبیل Listening و Reading و Writing را نیز تقویت خواهد کرد. این مجموعه آموزشی تلفیقی از انگلیسی کاربردی، مکالمات روزمره، مهارت Speaking و تمرینات گسترده برای چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی می باشد. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین می‌توانید مجموعه New American Streamline را دانلود کرده و از آن استفاده نمایید.

New American Streamline

New American Streamline is an intensive three-level series geared to the interests and needs of young adults and adults. Like the original American Streamline, this completely new edition combines natural language, everyday situations, and extensive practice of all four skills to give students a practical command of simple, spoken American English. The three levels of New American Streamline (Departures, Connections, and Destinations) can be used as independent texts or sequentially as parts of a series.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش انگلیسی نیو امریکن استریم لاین New American Streamline”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید