مجموعه یادگیری زبان انگلیسی در کاربرد واقعی English Zone

۰ ریال
0 فروش

مجموعه یادگیری زبان انگلیسی در کاربرد واقعی English Zone

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه آموزشی English Zone را برای تمامی علاقمندان به زبان انگلیسی در نظر گرفته ‌ایم. این مجموعه آموزشی از ۶ سطح تشکیل شده است و به منظور تقویت مهارت های چهارگانه لیسنینگ و اسپیکینگ و ریدینگ و رایتینگ زبان آموزان تنظیم گردیده است. با استفاده از محتوای آموزشی مجموعه English Zone زبان آموز می تواند با حوزه‌های مختلفی در زبان انگلیسی برخورد داشته باشد و مهارتهای مختلف خود از قبیل روان صحبت کردن و یا همان fluency را تقویت کنند. موضوعات مختلفی در مجموعه کتاب‌های English Zone قرار گرفته اند. برای مثال، علوم طبیعی، علوم اجتماعی، ریاضیات، هنر، درام و بسیاری موضوعات دیگر در مجموعه کتاب‌های English Zone به منظور یادگیری زبان انگلیسی لحاظ گردیده اند. با استفاده از تمرینهای مختلف مبتنی بر تسک ها در این مجموعه کتاب ها می توانید مهارت های ریدینگ زبان آموزان را نیز تقویت کنید. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه English Zone برای اولین بار به شما تقدیم می گردد. امیدواریم که مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد.

English Zone

English Zone is a four-skills, six-level primary series that offers stimulating and diverse language learning experiences. As they further their fluency in English, students engage in stimulating activities that link to school curriculum areas such as mathematics, social science, natural science, health, art, drama, and language arts. Special cross-curricular Zones in each unit offer content based readings and task-based activities related to these subject areas.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه یادگیری زبان انگلیسی در کاربرد واقعی English Zone”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید