مجموعه ارتقای مهارت ریدینگ و درک مطلب Reading Fusion

Reading Fusion
۰ ریال
0 فروش

مجموعه ارتقای مهارت ریدینگ و درک مطلب Reading Fusion

امروز از وب سایت کاردوآنلاین یک مجموعه دو سطحی را به منظور تقویت مهارت های اصلی زبان انگلیسی شما در نظر گرفته ایم. مجموعه Reading Fusion به طور ویژه برای تقویت مهارت خواندن و ریدینگ و همچنین درک مطلب شما تنظیم گردیده است، البته در مجموعه Reading Fusion عنوان گسترش دایره لغات و یادگیری کلمات ضروری در زبان انگلیسی نیز در دستور کار قرار گرفته است. این مجموعه بی نظیر به شما کمک می کند تا مهارت های مختلف زبان انگلیسی از قبیل نگارش و مکالمه خود را نیز تقویت کنید. مجموعه کتاب‌های Reading Fusion حاوی متونی هستند که برروی مطالب جالب توجه و جدید متمرکز شده اند. موضوعات متنوع و مهمی که در مجموعه Reading Fusion، پوشش داده شدند در تمامی موضوعات از قبیل محیط زیست سلامتی فناوری، کشاورزی، دامپزشکی، جرائم، کامپیوترها، زبان بدن و بسیاری موضوعات متنوع دیگر دسته بندی گردیده اند. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه کتاب‌های Reading Fusion به صورت رایگان به شما تقدیم می گردند. امیدواریم که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

Reading Fusion

Reading Fusion is a two-level series designed to help students improve across a range of skills. Each book contains 16 units which center on interesting articles about modern topics. A variety of important themes are covered, including the environment, health, technology, and more. Additional series components include a Teacher’s Manual (which contains a comprehensive Test Bank and other useful materials) and an interactive CD-ROM.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش مهارت ریدینگ و درک مطلب زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ارتقای مهارت ریدینگ و درک مطلب Reading Fusion”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید