مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی BBC Grammar Challenge

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی BBC Grammar Challenge

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین یک مجموعه آموزشی دیگر را برای تقویت گرامر زبان انگلیسی شما و یادگیری قواعد دستوری آن در نظر گرفته ایم. مجموعه BBC Grammar Challenge کاری از بخش آموزش زبان انگلیسی بی بی سی می باشد که به منظور یادگیری و آموزش ساختارهای کلیدی و پیچیده گرامر زبان انگلیسی تنظیم شده است. در هر کدام از درس های مربوط به مجموعه آموزشی پیش رو تمرین ها، امتحانات و بسیاری موضوعات آموزشی دیگر قرار گرفته اند تا شما را در یادگیری هرچه بهتر گرامر زبان انگلیسی یاری کنند. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین می توانید این مجموعه بی نظیر را برای اولین بار دانلود کرده و از محتوای فوق‌ العاده آن استفاده کنید. امیدواریم که مورد توجه تمامی علاقه مندان به گرامر و قواعد دستوری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

BBC Grammar Challenge

Grammar Challenge is the programme where BBC helps language learners use tricky grammatical structures like question tags, present perfect, articles and conditionals. Every programme features an expert commentary on that week’s grammar. It contains interactive quizzes,  grammar tables and an area for students practice using the structures. BBC Grammar Challenge it’s a good way to understand English grammar.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی BBC Grammar Challenge”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید