کتاب آموزش ماژوال رایتینگ آزمون ایلتس بارونز Barron’s Writing for IELTS

۰ ریال
0 فروش

کتاب آموزش ماژوال رایتینگ آزمون ایلتس بارونز Barron’s Writing for IELTS

اگر شما نیز قصد شرکت در آزمون بین المللی زبان انگلیسی آیلتس را دارید احتمالاً می‌دانید که چالش برانگیزترین بخش آزمون همان مهارت رایتینگ می‌باشد. زبان آموزان مختلف برای کسب حداکثر نمره در بخش رادیویی آزمون آیلتس نیاز دارند تا از موضوعات مختلفی اطلاع داشته باشند و مهارتهای مختلف خود در رابطه با چهار معیار بخش رایتینگ آزمون آیلتس را تقویت کنند. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Barron’s Writing for IELTS را دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن می توانید از مطالبی کاملاً کاربردی برای کسب حداکثر نمره در آزمون آیلتس بخش رایتینگ استفاده کرده و از این جهت مهارت های خود را نیز در قسمت رایتینگ تقویت کنید. این کتاب مناسب برای تمامی افرادی است که می‌خواهند در آیلتس آکادمیک و یا حتی آیلتس جنرال شرکت کرده و وقت کافی برای شرکت در کلاس های درس را ندارند. با استفاده از دروس مختلف که در کتاب Barron’s Writing for IELTS لحاظ شده است شما می توانید تمامی نکات مربوط به انواع سوالات بخش رایتینگ آزمون آیلتس را درک کرده و مهارت‌های خود را تقویت کنید. علاوه بر این موضوع شما می توانید نمونه سوالات و نمونه جواب های واقعی ببیشتر آزمون آیلتس را نیز از کتاب Barron’s Writing for IELTS دریافت کنید. امیدواریم این کتاب نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Barron’s Writing for IELTS

Discover everything you’ll need to know in order to write well for the IELTS test, whether you are planning to take the Academic or the General Training version. This book will help IELTS test takers learn several essential skills, including:

  • Task Achievement: follow a three-step model to plan, write, and revise your essays.
  • Coherence and Cohesion: practice organizing your writing and connecting ideas.
  • Lexical Resource: build your vocabulary and use it correctly.
  • Grammatical Range and Accuracy: review rules and practice applying them to your writing.

Each section leads you step-by- step through the process of writing an essay in response to a particular task. Learn how to apply what you’ve learned , familiarize yourself with the types of questions you’ll have to respond to on the test, complete your responses within the time limits, and more. An Appendix also includes a More Writing Practice section with a selection of essays written in response to IELTS writing tasks.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی ایلتس IELTS می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش ماژوال رایتینگ آزمون ایلتس بارونز Barron’s Writing for IELTS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید